Muchachomalo

Som en ung undertøyshandler eide Shirley Schoonebeek to high-end undertøysbutikker. Seks år senere åpnet hun en undertøysbutikk for menn og kvinner på Schiphol Plaza. En moderne butikk på et internasjonalt sted der menn ikke trenger å være redd for å gå inn i en undertøysbutikk. Etter flere år i bransjen lette hun etter et merke med en historie - noe å snakke om, å tenke på - noe annerledes enn resten. Da hun ikke kunne finne dette, bestemte hun seg for å skape det selv. Det skulle ikke være et merke som skulle følge trendene, så hun samarbeidet med ekte kunstnere for å lage unike trykk: en etikett som skulle appellere til menn for å omfavne sin indre "Bad Boy". Dette samarbeidet resulterte i merket slik vi kjenner det i dag. Muchachomalo vokser og innoverer innen materialer og passform, og utvider seg mer og mer i forskjellige design og farger. Muchachomalo kan ikke fanges i én mann. Det er en vill karakter som skjuler seg i flere menn. Muchachomaloer er i alle aldre. Kommer i forskjellige former. Men de har noen ting til felles...